قانون جذب
مدیریت - بازاریابی- گردشگری- توسعه شهری
سید سجاد اسبقی- کارشناسی ارشد MBA دانشگاه تبریز
درباره وبلاگ


سیدسجاداسبقی کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی(گرایش بازاریابی بین الملل) سلام بر دوستان عزیز این وبلاگ با هدف تبادل اطلاعات در زمینه مدیریت - بازاریابی - گردشگری در خدمت کلیه دوستان خواهد بود.کاش می دانستید که زندگی با همه وسعت خویش محفل ساکت غم خوردن نیست حاصلش تن به قضا دادن و پژمردن نیست زندگی خوردن و خوابیدن نیست زندگی حس جاری شدن است زندگی کوشش و راهی شدن است امیدوارم از راهنمائی دوستانی که دستی به قلم دارند بی نصیب نمونم. نیستم محتاج نگاهی که بلغزد بر من خودم هستم و تنهایی و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد.... .هر کس به چیزی تبدیل می شود که بدان عشق می ورزد.اگر سنگی را دوست داشته باشد سنگ می شود اگر هدفی را دوست بدارد ،به آن هدف تبدیل می شوداگر به فردی عشق ورزد آن فرد می شود اگر به خدا عشق بورزد خدایی می شود وحال انتخاب با ماست .
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: 18:35 :: نويسنده : سیدسجاداسبقی

قانون جذب

خلاصه:سیاری از سخنرانان موفق به خصوص در حوزه قانون جذب نظیر ایسترهیکس نظریه جالبی دارند. آنها میگویند اگر انسان بتواند فقط 18 ثانیه روی چیزی که واقعا میخواهد تمرکز کند یک زنگ بزرگ در کاینات به صدا در می آید که توجه کل هستی را به سمت این شخص جلب میکند

سیاری از سخنرانان موفق به خصوص در حوزه قانون جذب نظیر ایسترهیکس نظریه جالبی دارند. آنها میگویند اگر انسان بتواند فقط 18 ثانیه روی چیزی که واقعا میخواهد تمرکز کند یک زنگ بزرگ در کاینات به صدا در می آید که توجه کل هستی را به سمت این شخص جلب میکند.
قانون جاذبه همه جا پیرامون شما وجود دارد. تنها باید آن را بشناسید .

در واقع بیشتر آن چیزی که شما تجربه می کنید به خاطر وجود این قانون قدرتمنده .

فیزیک کوانتوم کم کم به این یافته می رسد که :

شما نمی توانید جهانی را داشته باشید ؛ بدون اینکه ذهن را با آن تلفیق کنید و این که در واقع ذهن است که هر چیزی را که ما می بینیم به آن شکل می دهد .

حالا اگر شما این را درک نمی کنید به این معنی نیست که حتما باید ردش کنید . ( عدم الوجدان لا یدل علی عدم الوجود )

بیشتر مواقع وقتی مردم این راز بزرگ را درک می کنند ، به خاطر افکار منفی که دارند ، وحشت وجودشان را فرا می گیرد .

دو چیز هست که این افراد باید از آن مطلع باشند .

*امروزه به صورت علمی ثابت شده که یک فکر مثبت صد ها بار قوی تر از یک فکر منفی است .پس همین تا حدودی می تواند آن نگرانی را برطرف سازد .

*شما در دنیایی زندگی می کنید که یک فاصله ی زمانی در آن حکم فرماست و این واقعا به نفع شماست . شما واقعا نمی خواهید در محیطی باشید که افکارتان سریعا پدیدار بشوند.

خب پس باید سعی کنید که از افکارتان آگاهی داشته باشید . باید افکارتان را به دقت انتخاب کنید و باید از این کار لذت ببرید.

برای این که شما شاهکار زندگی خودتان هستید . مجسمه ای که شما دارید می سازید خودتان هستید . و این کار را با افکارتان انجام می دهید .

رهبران و رئسایی که در گذشه این راز را می دانستند ، می خواستند قدرت را حفظ کنند و آن را تقسیم ننمایند . به همین خاطر مردم را بی اطلاع از این راز نگه می داشتند . مردم سر کارشان می رفتند و کارشان را انجام می دادند و به خانه می آمدند.

ما در جهانی زندگی می کنیم که پر از قانون هاست مانند قانون گرانش زمین . اگر شما از یک ساختمان بلند بیفتید ، اصلا مهم نیست که شما آدم خوبی هستید یا نه.. حتما می خورید زمین.

تمام چیز هایی که الآن در زندگی شما قرار گرفته و حتی چیز هایی که از آن ها شکایت دارید ؛ خودتان به وجود آورده اید .

در اولین برخورد شما خواهید گفت : من آن تصادف اوتوموبیل را جذب نکردم . من این مشتری خاص را جذب نکردم . من هرگز این بدهکاری را جذب نکردم. در واقع تمام چیز هایی که شما از آن شکایت دارید خواهید گفت که شما جذب نکردید.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها